مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:582021-04-11پزشكي

چگونه در دوران قرنطینه با ورزش لاغر شویم؟


ورزش و فعالیت بدنی به عنوان سالم ترین و کارآمدترین روش ها برای کاهش وزن است، با این حال، محققان دریافتند که فعالیت بدنی می تواند بر اشتها و افزایش میل به غذاخوردن نیز تاثیر بگذارد، - جی پلاس ، به نقل از ساینس، باید بپذیریم که در یک سال گذشته، بسیاری از افراد به علت کاهش فعالیت بدنی در قرنطینه کرونایی و غذاخوردن بیشتر اندکی چاق شده اند و احتمالا قصد کاهش وزن داشته باشند، بنابراین باید بدانید که نتایج بررسی های جدید نشان می دهد، فعالیت بدنی می تواند اشتها را افزایش دهد.

ایسنا نوشت؛ نتایج بررسی محققان دانشگاه فنی مونیخ (TUM) و دانشگاه نبراسکا امریکا جزییاتی درباره احساس نیاز افراد به غذای بیشتر بعد از ورزش را بیان می کند که این موضوع می تواند در تلاش برای کاهش وزن موثر باشد.

پروفسور کوهلر، استاد ورزش، تغذیه و بهداشت دانشگاه فنی مونیخ گفت: همه می دانیم که افراد بعد از انجام فعالیت بدنی بیشتر غذا می خورند و به نوعی قصد دارند به خود و بدن خود پاداش فعالیت را بدهند، بنابراین از یک آزمایش فرضی استفاده می کنیم که چرا افراد بعد از ورزش در مقایسه با زمان های دیگر که فعالیتی ندارند، بیشتر غذا می خورند.

بر اساس این بررسی، برای اولین بار توانستیم نشان دهیم در طول فعالیت بدنی، ویژگی هایی مانند مقدار و ضرورت خوردن تغییر می کند، این یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه در دوران قرنطینه با ورزش لاغر شویم؟

چگونه در دوران قرنطینه با ورزش لاغر شویم؟