مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-10دانش

استقرار دانشجویان در خوابگاه با توجه به شرایط تغییر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، نشست مجازی رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری با حضور وزیر علوم، - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به شرایط متغیر کرونا و وضعیت شهرها، استقرار در خوابگاه ها نیز متناسب با این تغییر شرایط تغییر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، نشست مجازی رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، قائم مقام و معاونان این وزارت و حضور مجازی رؤسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز علمی و با محوریت بررسی وضعیت آموزش عالی کشور در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد.

مجتبی صدیقی، گفت: با توجه به شرایط متغیر کرونا و وضعیت شهرها، بحث استقرار در خوابگاه ها نیز متناسب با این تغییر شرایط استقرار تغییر خواهد کرد.

فاصله ها و تعداد اسکان در اتاق ها متناسب با وضعیت شهرها است.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما این است که از اول مهر شرایط حضور دانشجویان را در دانشگاه ها داشته باشیم، گفت: در مورد تنظیم قراردادهای برون سپاری خدمات چند درصد ریسک وجود دارد که در تنظیم قراردادها این موارد رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دانشجویان در خوابگاه با توجه به شرایط تغییر می کند

استقرار دانشجویان در خوابگاه با توجه به شرایط تغییر می کند