مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 02:402021-04-10دانش

تمام آنچه که باید از وام های دانشجویی بدانید / از شرایط پرداخت تا ضمانت های بانکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی از اواسط اسفندماه سال گذشته از سوی صندوق رفاه دانشجویان آغاز شده و دانشجویان می توانند برای رفع برخی بخشی از مشکلات مالی خود از پنج نوع وام دانشجویی در نظر گرفته شده، - صندوق رفاه دانشجویان برای پرداخت وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی با در نظر گرفتن تعطیلی دانشگاه ها و شیوع بیماری کرونا شرایطی را برای ثبت نام و پرداخت وام ها در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی از اواسط اسفندماه سال گذشته از سوی صندوق رفاه دانشجویان آغاز شده و دانشجویان می توانند برای رفع برخی بخشی از مشکلات مالی خود از پنج نوع وام دانشجویی در نظر گرفته شده، بهره مند شوند.

وام هایی که دانشجویان می توانند از صندوق رفاه دریافت کنند صندوق رفاه دانشجویان در ابتدای سال تحصیلی گذشته 21 نوع وام دانشجویی را در 5 نوع وام ادغام کرد و براین اساس دانشجویان می توانند وام های دانشجویی را در قالب وام شهریه، وام مسکن متاهلی، وام ضروری، وام ویژه دکتری و وام تحصیلی دریافت کنند.

سامانه دانشجویی (پورتال) صندوق رفاه برای ثبت تقاضای درخواست وام دانشجویان از 16 بهمن فعال شده است و تا پایان نیم سال تحصیلی جاری فعال خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام آنچه که باید از وام های دانشجویی بدانید / از شرایط پرداخت تا ضمانت های بانکی

تمام آنچه که باید از وام های دانشجویی بدانید / از شرایط پرداخت تا ضمانت های بانکی