مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 16:552021-04-10ورزشي

مهدی فلاح مدال نقره رقابت های بلغارستان را کسب کرد


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری از کسب مدال نقره وزن 87 کیلوگرم مسابقات جام دانکلوف و نیکولای پتروف در شهر پلودیو بلغارستان توسط مهدی فلاح کشتی گیر اهل شهرری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حسین یوسف زاده رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری شامگاه امروز با اشاره به پیروزی فرنگی کاران در مسابقات اخیر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی که مهدی فلاح فرنگی کار اهل شهرری حضور دارد، 14 کشتی گیر به رقابت با یکدیگر پرداختند و نماینده اهل شهرری پس از استراحت در دور نخست در مرحله بعد با نتیجه 5 بر 1 آوندائو از ونزوئلا را شکست داد و در دور سوم با شکست حریف خود راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی گفت: در مرحله نیمه نهایی مهدی فلاح حریف خود دانیل الکساندراف از بلغارستان را با نتیجه 6 بر 3 از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

حریف وی در دیدار نهایی زورابی داتوناشویلی کشتی گیر گرجستانی الاصل و قهرمان اروپا از صربستان با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری تصریح کرد: این دوره از رقابت های جام دانکلوف و نیکولای پتروف در شهر پلودیو بلغارستان، در 2 رشته آزاد و فرنگی در 4 وزن 74، 79،97،125 کیلوگرم در رشته آزاد و در 4 وزن 60،63،72 و 87 کیلوگرم در رشته فرنگی درمجموع 8 وزن در حال برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی فلاح مدال نقره رقابت های بلغارستان را کسب کرد

مهدی فلاح مدال نقره رقابت های بلغارستان را کسب کرد