مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 14:552021-04-10اقتصادي

اتمام رمپ اتصال بلوار امام رضا(ع) به پل 9 دی


مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از اتمام اتصال رمپ بلوار امام رضا(ع) به پل 9 دی با هزینه ای بیش از 8 میلیارد تومانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید ابوالفضل میریک امامی آخرین وضعیت پل 9 دی را تشریح و اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم شهر قم که توانسته در تکمیل رینگ ترافیکی شهر قم تأثیر بسیاری داشته باشد پل 9 دی است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم دسترسی پل 9 دی به بلوار امام رضا(ع) و بلوار جمهوری را در سال گذشته موردتوجه قرار داد و افزود: پل 9 دی یعنی از میدان سپاه تا میدان امام حسین(ع) احداث شده که اوایل سال گذشته دسترسی به بلوار امام رضا(ع) به روی پل و بلوار جمهوری آن ایجاد و بتن ریزی عرشه و جدول گذاری و رنگ آمیزی آن تمام شده و در مرحله خط کشی است.

میریک امامی از تملک گاراژ بزرگ برای اتصال پل 9 دی به بلوارامین خبر داد و گفت: برای دسترسی سریع به بلوار امین تملک یک گاراژ بزرگ در دستور کار قرارگرفته و در مرحله توافق بوده و به زودی عملیات تخریب آن آغاز می شود.

وی افزایش قیمت مصالح و بتن را یکی از مشکلات شهرداری دانست و ابراز کرد: شهرداری برای رفع این مشکل و جلوگیری از افزایش مضاعف هزینه ها و تعدیل بعضی از پروژه های مهم را به سازمان توسعه عمران واگذار کرده و توانسته با توجه به زمان بر بودن مرحله تملک زمان اتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام رمپ اتصال بلوار امام رضا(ع) به پل 9 دی

اتمام رمپ اتصال بلوار امام رضا(ع) به پل 9 دی