مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 14:202021-04-10پزشكي

علائم کرونای انگلیسی در کودکان


یک فوق تخصص بیماریهای عفونی اطفال در خصوص علائم کرونای انگلیسی در کودکان گفت: در کودکان نیز علائم بیماری مشابه بزرگسالان دیده می شود، با این تفاوت که این علائم در درصد زیادی از کودکان به شکل علائم گوارشی خود را نشان می دهد.

- یک فوق تخصص بیماریهای عفونی اطفال، علائم گوارشی را شایعترین علامت کرونای انگلیسی در کودکان عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر کیقباد قدیری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شیوع کرونای انگلیسی در کشور، گفت: این نوع کرونا به لحاظ علائم تفاوت چندانی با نوع کرونای قبلی نداشته، اما قدرت سرایت آن به شدت افزایش یافته است.

وی افزود: از طرفی نوع جهش یافته ویروس کرونا برخلاف نوع قبلی، به راحتی کودکان را درگیر کرده و موارد شدت بیماری در کودکان افزایش یافته است.

این فوق تخصص بیماری های عفونی اطفال، خاطرنشان کرد: در نوع کرونای معمولی کمتر شاهد بروز بیماری در کودکان بودیم و اکثر موارد ابتلا در کودکان نیز بصورت یک سرماخوردگی خفیف بروز پیدا می کرد، اما متاسفانه در نوع جدید کرونای انگلیسی ابتلای کودکان و بدحال شدن آنها به میزان چشمگیری افزایش یافت است.

وی در خصوص علائم کرونای انگلیسی در کودکان گفت: در کودکان نیز علائم بیماری مشابه بزرگسالان دیده می شود، با این تفاوت که این علائم در درصد زیادی از کودکان به شکل عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم کرونای انگلیسی در کودکان

علائم کرونای انگلیسی در کودکان