مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-10سياسي

کنترل اپیدمی در پایتخت با تعابیر غیر علمی محقق نمی شود


فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران با اشاره به اینکه همچنان تاکید ما بر تعطیلی تهران است گفت: محدودیت های کنونی فقط بازی با الفاظ است و کنترل اپیدمی با تعابیر غیر علمی محقق نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ترددها در پایتخت با وجود اعلام شرایط قرمز اظهار داشت: همچنان تاکید ما بر تعطیلی شهر تهران است و در غیر این صورت نمی توانیم مرگ و میر را کنترل کنیم.

زالی با اشاره به اینکه چیزی که امروز در شهر می بینیم فقط بازی با الفاظ است و تعطیلی شهر نیست گفت: اگر قرار باشد ادارات با یک سوم کار کنند، طبیعتًا ارباب رجوع نیز در ادارات حضور پیدا می کنند و این شیوه روش مبارزه با اپیدمی نیست.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران بیان داشت: قبل از اینکه بخواهیم با کسی که کارمند است برخورد کنیم باید تضامینی برای حمایت از این کارمندان و افراد در نظر بگیریم چرا که این افراد نمی توانند سرخود در محل کار حاضر نشوند.

وی عنوان داشت: تا زمانی که تعبیرها سلیقه ای، غیرعلمی و کارشناسی نشده باشد کنترل اپیدمی محقق نمی شود و طی هفته گذشته هم بارها اخطار و هشدار دادیم که تنها راه حل فعلی پایتخت با توجه به رشد و نرخ بالای ابتلاء برای کنترل اپیدمی، تعطیلی شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل اپیدمی در پایتخت با تعابیر غیر علمی محقق نمی شود

کنترل اپیدمی در پایتخت با تعابیر غیر علمی محقق نمی شود