مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-10اقتصادي

احتمال افزایش دوباره قیمت مرغ در هفته های آینده


یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است که نرسیدن نهاده های دامی جدید به واحدهای تولید کننده مرغ، احتمال افزایش دوباره قیمت این محصول در هفته های آینده را افزایش داده است.

- یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است که نرسیدن نهاده های دامی جدید به واحدهای تولید کننده مرغ، احتمال افزایش دوباره قیمت این محصول در هفته های آینده را افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که در هفته های ابتدایی سال قبل، به دلیل کاهش جدی مصرف مرغ تحت تاثیر شیوع کرونا، صحبت از امحای جوجه های یک روزه در برخی واحدهای تولیدی مطرح بود، در نیمه دوم سال گذشته کاهش تولید و بر هم خوردن نظم بازار باعث شد قیمت این محصول افزایش قبال توجهی را تجربه کند و در بازار آزاد به شدت گران شود.

هرچند دولت تلاش کرد با عرضه مرغ با قیمت دولتی، بخشی از تقاضای موجود را مدیریت کند اما به نظر می رسد که محدود بودن این ظرفیت و البته صف های طولانی برای خرید این مرغ در دوره شیوع کرونا، باعث شده این شیوه از تنظیم بازار نیز خود به معضلی جدید بدل شود.

از سوی دیگر در سال های گذشته، برای تامین نیازهای داخلی، نهاده های دامی به کشور وارد شده و بخش زیادی از خوراک مرغداران از طریق واردات تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش دوباره قیمت مرغ در هفته های آینده

احتمال افزایش دوباره قیمت مرغ در هفته های آینده