مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-10پزشكي

جولان کرونا در فارس ادامه دارد/ آغاز روزهای سخت مدافعان سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید براینکه جولان ویروس کرونا در استان فارس همچنان ادامه دارد، از اجرای اقداماتی نظیر افزایش تعداد تخت ها و توسعه مراکز 16 ساعته در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید براینکه جولان ویروس کرونا در استان فارس همچنان ادامه دارد، از اجرای اقداماتی نظیر افزایش تعداد تخت ها و توسعه مراکز 16 ساعته در این استان خبر داد.

دکتر مهرزاد لطفی شنبه 21 فروردین در دویست و نود و هشتمین جلسه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید 19 علوم پزشکی شیراز، میزان مراجعه به مراکز 16 ساعته و بیماران نیازمند بستری در بخش کووید 19 طی روزهای اخیر در فارس را دارای شیب صعودی نگران کننده دانست و گفت: روزهای سختی برای مجموعه سلامت فارس در پیش است.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی کشور و استان طی روزهای اخیر و افزایش قابل توجه شهرهای قرمز و نارنجی، از تاکید وزیر بهداشت برای عملیاتی شدن هفت راهبرد اجرایی در شرایط کنونی خبر داد و گفت: استان فارس در روزهای نخست آغاز اپیدمی کرونا، در زمینه راه اندازی مراکز منتخب 16 ساعته، در کشور پیشتاز بوده و دستاوردهای موفقی را در این زمینه شاهد بودیم؛ در شرایط کنونی نیز توسعه فعالیت این مراکز به عنوان خط مقدم شناسایی بیماران، گام موثری در مهار بیماری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان کرونا در فارس ادامه دارد/ آغاز روزهای سخت مدافعان سلامت

جولان کرونا در فارس ادامه دارد/ آغاز روزهای سخت مدافعان سلامت