مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-10بين الملل

پیشنهاد عربستان به صنعاء همزمان با حس کردن خطر از دست دادن مأرب


یک رسانه عرب زبان در یادداشتی با پرداختن به تحولات استان مأرب یمن نوشت، عربستان شکست در این استان در مقابل ارتش و کمیته های مردمی یمن را احساس کرده است و به همین دلیل و به منظور ممانعت از سقوط مرکز مأرب و تسلط نیروهای یمن بر آن روی یک طرح جدید کار می کند.

- یک رسانه عرب زبان در یادداشتی با پرداختن به تحولات استان مأرب یمن نوشت، عربستان شکست در این استان در مقابل ارتش و کمیته های مردمی یمن را احساس کرده است و به همین دلیل و به منظور ممانعت از سقوط مرکز مأرب و تسلط نیروهای یمن بر آن روی یک طرح جدید کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الأخبار لبنان در یادداشتی درباره تحولات درگیری ها در استان مأرب یمن نوشت: عربستان احساس کرده است که تمامی امور در مأرب در حال خارج شدن از کنترل و تسلطش است و به همین منظور روی یک طرح جدید کار می کند که پایه و اساس آن توافقنامه استکهلم درباره شهر حدیده است.

هدف عربستان از این اقدام جلوگیری از سقوط مرکز مأرب در مقابل تسهیل روند رفع بحران انسانی و اقتصادی در این استان است.

با این حال همچنان برنامه های نیروهای صنعاء (انصارالله یمن) برای رسیدن تدریجی به مهمترین دژهای کوهستانی به قوت خود باقی بوده و موفقیت آمیز است و این نیروها نسبت به هر ابتکار عملی در این باره محافظه کار هستند؛ چراکه تجربه تلخ حدیده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عربستان به صنعاء همزمان با حس کردن خطر از دست دادن مأرب

پیشنهاد عربستان به صنعاء همزمان با حس کردن خطر از دست دادن مأرب