مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-10اقتصادي

خرید پساب تصفیه خانه برای تامین آب شهرک صنعتی شیراز


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از خرید آب از تصفیه خانه شیراز برای شهرک صنعتی شیراز خبر داد و گفت: زیرساخت شهرک ها مهیاست و عمده مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کمبود آب است که باید هرچه سریعتر این مشکل مرتفع شود.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از خرید آب از تصفیه خانه شیراز برای شهرک صنعتی شیراز خبر داد و گفت: زیرساخت شهرک ها مهیاست و عمده مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کمبود آب است که باید هرچه سریعتر این مشکل مرتفع شود.

احد فتوحی شنبه 21 فروردین در نشست انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، بر لزوم تامین آب در نواحی و شهرک های صنعتی استان و بازنگری نیاز آبی بخش صنایع و راهکارهای تامین آب تاکید کرد.

او با اشاره بر ضرورت تامین آب مورد نیاز نواحی و شهرک های صنعتی فارس، اظهار کرد: یکی از اساسی ترین زیرساخت شهرک های صنعتی مسئله آب است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: شهرک های صنعتی فارس از خلیج فارس تا شهرستان تا ایزدخواست که انتهای فارس است به هزار کیلومتر رسیده که تمام این نواحی و واحدها آب بر هستند و نیاز مبرم به آب دارند و قبلا اعلام کرده بودیم که مجوز را بر اساس نیاز شهرک های صنعتی تمدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید پساب تصفیه خانه برای تامین آب شهرک صنعتی شیراز

خرید پساب تصفیه خانه برای تامین آب شهرک صنعتی شیراز