مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-10اقتصادي

اشتغال پایدار برای 45 نفر با تولید سالانه 58 هزار تن آرد در صالح آباد ایلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، کارخانه آرد نگین زاگرس واقع در بخش صالح آباد یکی از همین صنایع موفق استان است که در سال 1399 با حضور معاون وزیر صمت افتتاح و به بهره برداری رسید.

 این کارخانه از زمان کلنگ زنی تا زمان افتتاح به دست توانمند تلاشگران و با همت فرزندان همین استان انجام شده است و سالانه 58 هزار تن آرد سالم تولید می کند.

نقش کارخانجات و صنایع در چرخه های تولید این استان حائز اهمیت است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا شاهد توسعه و اشتغالزایی شود این کارخانه توانسته برای 45 نفر اشتغالزایی ایجاد کند.

گندم مازاد تولید استان را می توان به آرد با کیفیت تبدیل کرده و به پایتخت کشور ارسال کند که با این کار هم اشتغال ایجاد می شود و هم گندم خام از استان خارج نمی شود و سود حاصله در استان سرمایه گذاری می شود.

مسوولین بایستی از بوروکراسی اداری جلوگیری کرده و با توجه بیشتر به اخذ سهمیه گندم نیمه یارانه ای کارخانجات آرد استان و همچنین تعادل در توزیع سهمیه ها تزریق تسهیلات به طرح های اشتغال زایی و الزام بانک ها به تسریع در پرداخت تسهیلات، به اشتغالزایی کمک کنند.

احداث کارخانه در سال 1399 منصورحیدربیگی مدیر عامل کارخانه آرد نگین زاگرس گفت: این شرکت در زمینه ی تولید آرد گندم در بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران توسط سرمایه گذاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال پایدار برای 45 نفر با تولید سالانه 58 هزار تن آرد در صالح آباد ایلام

اشتغال پایدار برای 45 نفر با تولید سالانه 58 هزار تن آرد در صالح آباد ایلام