مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-10اقتصادي

سود مرحله دوم سهام عدالت به محض دریافت واریز می شود/ سهام داران سجامی شوند


مدیر سیستم های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت به محض دریافت از شرکت های سرمایه پذیر به حساب مشمولان واریز می شود.

- حسین قشمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد پرداخت سود سهام عدالت در روش مستقیم سهامدارانی که در زمان برگزاری مجمع سهامدار بوده اند مشمول دریافت بوده اند و در روش غیر مستقیم کسانی که در تاریخ 25 اسفند 99 مالک سهام عدالت بوده اند این سود به آنها تعلق می گیرد.

وی گفت: آخرین مجمع برگزار شده 36 شرکت بورسی 30 دی ماه 99 بود و این شرکت ها طبق قانون تجارت 8 ماه مهلت داشتند سود خود را بدهند، اما تصمیم بر این شد که به صورت علی الحساب سود سهامداران عدالت را پرداخت کنند و در مرحله اول که قبل از عید نوروز انجام شد 50 درصد از سود سهام عدالت به حساب مشمولان واریز شد.

مدیر سیستم های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: از این 36 شرکت حاضر در سهام عدالت  تعداد 29 شرکت سودده بودند که با دریافت سود این شرکت ها علی الحساب سود سهام عدالت واریز شد.

قشمی گفت: 4 پرتفوی پر تکرار در سهام عدالت وجود دارد، کسانی که سهام عدالت یک میلیون تومانی داشته اند، حدود 180 هزار تومان به عنوان 50 درصد سود عملکرد سال 98 خود را در سال 99 دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود مرحله دوم سهام عدالت به محض دریافت واریز می شود/ سهام داران سجامی شوند

سود مرحله دوم سهام عدالت به محض دریافت واریز می شود/ سهام داران سجامی شوند