مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-10پزشكي

احساس غم 3 برابر ماندگارتر از شادی


برای داشتن زندگی شاد باید خوب بخوابیم، از خودمان و سلامتیمان مراقبت کنیم، کار کنیم، برای آرزوهایمان بجنگیم و سعی کنیم چیزهایی که از آنها لذت می بریم را بشناسیم و در زندگی روزمره آنها را جای دهیم.

- متخصص رواندرمانی با اشاره به اینکه براساس یافته های محققان، احساس غم به طور متوسط 3 برابر ماندگارتر از شادی است، گفت: برای داشتن زندگی شادتر و دوری از غم، باید برای زندگی روزمره و احساساتمان برنامه داشته باشیم.

محمد پارسا عزیزی، متخصص رواندرمانی ، درباره راهکارهای درمانی مقابله با غم اظهارداشت: براساس تحقیقات و یافته های محققان و روان شناسان، احساس غم به شکل متوسط می تواند 120 ساعت ماندگار باشد این در حالی است که شادی حدود 36 ساعت ماندگار است.

وی تصریح کرد: احساس غم یک عکس العمل طبیعی در برابر ضربه های عاطفی، از دست دادن ها، ناملایمات دنیا، فقدان ها و نرسیدن ها است و با وجود اینکه یک احساس طبیعی و عادی محسوب می شود اما بسیار ماندگار تر از سایر احساسات است.

این استادیار دانشگاه ادامه داد: برای داشتن زندگی شادتر و دوری از غم، باید برای زندگی روزمره و احساساتمان برنامه داشته باشیم، اگر برنامه زندگیتان را سرشار از احساسات خوب نکنید غم و ناراحتی وجود شما را کاملا فرا می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس غم 3 برابر ماندگارتر از شادی

احساس غم 3 برابر ماندگارتر از شادی