مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-10اقتصادي

منحی رشد کرونا در کهگیلویه؛ نتیجه نداشتن مسئولیت متولیان ستاد مقابله کروناست


منحنی رشد کرونا در کهگیلویه نشان از عدم عزم مسئولیت متولیان ستاد مقابله با کرونا را می رساند که با آمارهای دروغ در جلسات عنوان می کنند 90 درصد مصوبات کرونا صورت اجرایی پیدا کرده است.

- منحی رشد کرونا در کهگیلویه؛ نتیجه نداشتن مسئولیت متولیان ستاد مقابله کروناست ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد منحنی رشد کرونا در کهگیلویه نشان از عدم عزم مسئولیت متولیان ستاد مقابله با کرونا را می رساند که با آمارهای دروغ در جلسات عنوان می کنند 90 درصد مصوبات کرونا صورت اجرایی پیدا کرده است.

این روزها کرونا وحشی تر از هر زمان دیگر نفس ها را می گیرد و خیز چهارم آن شدیدتر از دیگر خیزها از ابتدای شروع کرونا تاکنون بوده است.

در همین راستا و در پی قرمز شدن شهرستان کهگیلویه ستاد مقابله با کرونای شهرستان اقدام به تعطیلی برخی مشاغل به مدت دو هفته کرد.

اما در بازدیدهای میدانی ستاد مقابله با کرونا از بازار؛ در حالی که سوله مدیریت بحران شهر دهدشت جهت بستری احتمالی بیماران کرونایی در حال تجهیز و آمادگی است و لحظه ای آمار مبتلایان و جانباختگان بر اثر کرونا در حال افزایش است شاهد فعالیت برخی صنوف غیر ضرور، فعالیت پنهانی و پرسه عده ای در اجتماعات محلی و بازار و راه اندازی عروسی در نقاط مختلف شهرستان به گوش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منحی رشد کرونا در کهگیلویه؛ نتیجه نداشتن مسئولیت متولیان ستاد مقابله کروناست

منحی رشد کرونا در کهگیلویه؛ نتیجه نداشتن مسئولیت متولیان ستاد مقابله کروناست