مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-10ورزشي

واکنش باشگاه پرسپولیس به خط خوردن یک بازیکن از لیست آسیایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرشاد فرجی، مدافع تازه وارد پرسپولیس که قادر به همراهی کاروان این تیم در سفر به هند نیست، احتمالا 72 ساعت بعد از سفر سرخپوشان، - باشگاه پرسپولیس در تدارک این است تا فرشاد فرجی چند روز دیگر به اردوی این تیم در هند ملحق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرشاد فرجی، مدافع تازه وارد پرسپولیس که قادر به همراهی کاروان این تیم در سفر به هند نیست، احتمالا 72 ساعت بعد از سفر سرخپوشان، در پروازی جداگانه راهی این کشور خواهد شد.

کاروان پرسپولیس قرار بود صبح امروز راهی گوا هند شود اما ناهماهنگی شکل گرفته برای لندینگ پرواز این تیم در هند باعث تاخیر در آن شده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس با رد خروج نام فرشاد فرجی از لیست این باشگاه، در تدارک این است تا با کمی تاخیر و احتمالا طی 72 ساعت آینده، زمینه پرواز جداگانه این بازیکن به گوا را شکل دهد تا او با حضور در اردوی این تیم، در صورت صلاحدید کادرفنی و با دستیابی به شرایط بدنی مناسب، فرصت همراهی تیم را به دست بیاورد.

فرجی این روزها دور از تیم و به شکل اختصاصی تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کند تا بعد از حل مشکلش، به اردوی تیم اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش باشگاه پرسپولیس به خط خوردن یک بازیکن از لیست آسیایی

واکنش باشگاه پرسپولیس به خط خوردن یک بازیکن از لیست آسیایی