مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-10ورزشي

فرجی با مدیرعامل پرسپولیس به هند می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزای دانشجو، فرشاد فرجی مدافع تازه به خدمت گرفته قرمز ها که مشکوک به ویروس کرونا بود به دلیل طی نشدن قرنطینه دو هفته ای، - مدافع پرسپولیس همراه با مدیرعامل خود به کشور هند می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزای دانشجو، فرشاد فرجی مدافع تازه به خدمت گرفته قرمز ها که مشکوک به ویروس کرونا بود به دلیل طی نشدن قرنطینه دو هفته ای، کاروان پرسپولیس را در سفر به هند همراهی نمی کند.

فرجی 10 روز پیش دچار کرونا شده است و باید 14 روز از تست مثبت او بگذرد.

اعضای کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که پیش از عزیمت به هند و ایالت گوا محل برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دو بار تست کرونا را انجام داده بودند، هر چند جواب هر دو تست آخر فرشاد فرجی منفی بوده، اما از آن جایی که هنوز قرنطینه دو هفته ای او به پایان نرسیده، همراه با کاروان پرسپولیس راهی گوا نخواهد شد.

با این حال مدافع سرخپوشان پایتخت در لیست آسیایی پرسپولیس حضور دارد و قرار است در روز های آینده به همراه جعفر سمیعی و با پایان یافتن مدت زمان قرنطینه اش راهی هندوستان شود.

این در حالی است که شایعاتی درباره حذف کامل فرجی از این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان عنوان شده بود که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چنین تصمیمی را نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرجی با مدیرعامل پرسپولیس به هند می رود

فرجی با مدیرعامل پرسپولیس به هند می رود