مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-10اقتصادي

900 صنعت کوچک و بزرگ در استان کرمان گازدار شده اند


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از ابتدای تاسیس این شرکت تاکنون 900 صنعت عمده و جزء در سراسر استان کرمان گازدار شده اند.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از ابتدای تاسیس این شرکت تاکنون 900 صنعت عمده و جزء در سراسر استان کرمان گازدار شده اند.

منوچهر فلاح با اعلام این خبر افزود: در سال 99 تعداد 270 صنعت کوچک و بزرگ در استان کرمان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شدند، به نحوی که در هر روز کاری قریب به 1000 متر مکعب در ساعت، ظرفیت گازرسانی به صنایع ایجاد شد.

وی افزود: گازدار شدن این صنایع نشان دهنده وابستگی مستقیم آنها به صنعت گاز است که امیدواریم بتوانیم در ادامه کار صنایع باقی مانده استان را نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند سازیم.

فلاح ضمن اشاره به نقش موثر سوخت گاز طبیعی در کاهش آلودگی هوا، جلوگیری از قطع درختان و همچنین کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، بر ضرورت توسعه گازرسانی و تامین گاز موردنیاز صنایع استان تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در ادامه به اهمیت گازرسانی به روستاها نیز اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستاها، علاوه بر کاهش قطع درختان و حفظ منابع آبی که در حال حاضر از مهمترین مسائل کشور است، در توسعه روستاها و همچنین جلوگیری از مهاجرت روستاییان موثر واقع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 صنعت کوچک و بزرگ در استان کرمان گازدار شده اند

900 صنعت کوچک و بزرگ در استان کرمان گازدار شده اند