مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-10سياسي

اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در آستان های مقدس کشور


در راستای اجرای نهضت سراسری روخوانی قرآن کریم، طرح «من قرآن را دوست دارم» در آستان های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی، برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، کارگروه قرآنی و فرهنگی در اولین جلسه سال جاری به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه، در راستای اجرای طرح نهضت سراسری روخوانی قرآن کریم با عنوان من قرآن را دوست دارم در آستان های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی، ابعاد مختلف نحوه اجرای این طرح را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

  پیگیری نهایی تکمیل سامانه اینترنتی این طرح، تهیه آیین نامه شرح وظایف دبیرخانه، سهمیه بندی جهت جذب قرآن آموزان در آستان ها، ارائه گواهی نامه از طریق سازمان دارالقرآن کشور، مذاکره با نهادها و برخی از وزارتخانه ها جهت ثبت نام در طرح، تهیه محتوای دروس، وظایف اعضای کارگروه قرآنی در اجرای طرح، بررسی شیوه های تبلیغی و فرهنگی، تبلیغ همزمان در آستان ها و استفاده از ظرفیت رسانه ملی از نکات و مسائل بررسی شده در این جلسه بود.

پوستر طرح من قرآن را دوست دارم نیز در آخرین سه شنبه ماه شعبان با برگزاری مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان در آستان ها و بقاع متبرکه رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است، طرح نهضت سراسری روخوانی قرآن کریم از مصوبات چهارمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرک ایران اسلامی، جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در آستان های مقدس کشور

اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در آستان های مقدس کشور