مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-10اقتصادي

احیای بختگان نیازمند آب است


نماینده مردم شهرستان های نی ریز، استهبان و بختگان با تاکید براینکه پیگیر احیای دریاچه بختگان بوده است، ابراز امیدواری کرد که وضعیت نزولات آسمانی مطلوب شود زیرا اگر آب نباشد، - ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان های نی ریز، استهبان و بختگان با تاکید براینکه پیگیر احیای دریاچه بختگان بوده است، ابراز امیدواری کرد که وضعیت نزولات آسمانی مطلوب شود زیرا اگر آب نباشد، تلاش برای تامین اعتبار و بودجه دولتی، منتهی به احیای این دریاچه نمی شود.

طهماسبی، نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به این که مالکیت معدن، ملی است و حق بهره برداری از آن واگذار می شود، گفت: دولت طی یک مجوز به شخص این اجازه را می دهد که در زمان و محدوده مشخص اکتشاف کند و اگر به ماده معدنی رسید، پروانه بهره برداری صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، طهماسبی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شانس موفقیت معدن تنها 2 درصد است احتمال دریافت رشوه کمتر می شود.

او در خصوص مطالبات مردم روستای ده فاضل گفت: طی بازدیدی که آبان ماه امسال از روستای ده فاضل داشتم مطالبات مردم در مورد معدن را از مسئولان مربوطه پیگیری کردم که پاسخ آنها این بود که قانون است و قانون را اجرا کردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بختگان نیازمند آب است

احیای بختگان نیازمند آب است