مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-10دانش

15 شهر خوزستان در وضعیت قرمز/ شرایط کرونا در اهواز ثابت است


رییس دانشگاه علم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در اعمال رنگ بندی فعلی، 15 شهر خوزستان در وضعیت قرمز و چند شهر دیگر در وضعیت نارنجی قرار دارند و بنابراین این محدودیت ها شامل استان خوزستان نیز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در یک برنامه دارند؛ در شهرهای دزفول، اندیمشک، شوش، شوشتر و در شرق استان نیز شهرستان بهبهان عمده درگیری ها با بیماری وجود دارد.

وی با بیان اینکه در جنوب استان خوزستان نیز شهر آبادان درگیر است اما خرمشهر و شادگان وضعیت بهتری نسبت به آبادان دارند، ادامه داد: وضعیت بیماری در اهواز نیز فعلا ثابت است و افزایشی نبوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اعمال محدودیت ها و تعطیلی 10 روزه سراسری در کشور تصریح کرد: در اعمال رنگ بندی فعلی، 15 شهر خوزستان در وضعیت قرمز و چند شهر دیگر در وضعیت نارنجی قرار دارند و بنابراین این محدودیت ها شامل استان خوزستان نیز می شود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان یادآور شد: اعمال محدودیت های حداکثری در گروه های شغلی 2، 3 و 4 طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به مدت 10 روز در این شهرها اعمال خواهد شد و تصمیمات جدیدی نیز در ستاد استانی که به ریاست استاندار خوزستان برگزار می شود، خواهیم گرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 شهر خوزستان در وضعیت قرمز/ شرایط کرونا در اهواز ثابت است

15 شهر خوزستان در وضعیت قرمز/ شرایط کرونا در اهواز ثابت است