مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-10فناوري

تلاش برای تعبیه حسگرهای تشخیص کرونا در گوشی های هوشمند


شرکت جنرال الکتریک (GE) در تلاش است تا حسگرهای تشخیص ویروس کووید-19 را در تلفن های هوشمند جای دهد تا کاربران به وسیله آن بتوانند به راحتی ذرات ویروس کرونا را روی سطوح شناسایی کنند.

- شرکت "جنرال الکتریک"(GE) در تلاش است تا حسگرهای تشخیص ویروس کووید-19 را در تلفن های هوشمند جای دهد تا کاربران به وسیله آن بتوانند به راحتی ذرات ویروس کرونا را روی سطوح شناسایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، تلفن های همراه هوشمند با فراهم کردن امکان پیوستن به سیستم های آزمایش و ردیابی کروناویروس در کشورهایی مانند کره جنوبی و تایوان به مهار شیوع این ویروس مهلک کمک کرده اند و در مبارزه با بیماری همه گیر کووید-19 مورد استفاده قرار گرفته اند.

اکنون دانشمندان می خواهند در بهره گیری مجدد از این ابزار فوق العاده در زندگی های ما، این تلفن های هوشمند را برای شناسایی ذرات ویروس کرونا در سطوح به عنوان یک خط دفاعی دیگر در برابر این بیماری همه گیر در کنار درمان های قوی تر مانند واکسن ها و داروهای ضد ویروسی مورد استفاده قرار دهند.

کمک مالی موسسه ملی بهداشت به محققان شرکت جنرال الکتریک در جهت تولید حسگرهای کوچک قابل تعبیه در در تلفن های همراه که می توانند وجود نانو ذرات ویروس کووید-19 را روی سطوح تشخیص دهند، اعطا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تعبیه حسگرهای تشخیص کرونا در گوشی های هوشمند

تلاش برای تعبیه حسگرهای تشخیص کرونا در گوشی های هوشمند