مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-10ورزشي

برگزاری 4 مسابقه جایزه بزرگ طی چند سال گذشته


رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل از برگزاری 4 مسابقه جایزه بزرگ طی 4 سال گذشته خبر داد.

- فرزام طراحی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: این مسابقات در رشته های زیرمجموعه هیئت برگزار شده و طی آن به ارزش 500 میلیون ریال جوایز نقدی و غیرنقدی به نفرات برتر اهدا شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 42 مسابقات استانی، منطقه ای و برای اولین بار مسابقات بین المللی با نام جام شهید اسماعیل اعلمی و شهدای مدافع حرم به میزبانی استان اردبیل برگزار شده است، تصریح کرد: کسب 65 مدال مسابقات قهرمانی کشور در مدت یادشده از دیگر نتایج فعالیت های ورزشکاران هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل بوده است.

طراحی با بیان اینکه یک مدال جهانی و 17 مدال بین المللی برای اولین بار در سطح استان طی 4 سال گذشته کسب شده است، تصریح کرد: کسب یک جام قهرمانی در رشته قوی ترین مردان و کسب 5 جام قهرمانی کشوری از دیگر افتخارات ورزشکاران استان در طی این مدت بوده است.

وی با اشاره به برگزاری 8 سمینار دانش افزایی در زمینه های مختلف برای بالابردن سطح علمی مربیان و ورزشکاران استان اردبیل ادامه داد: برگزاری 3 دوره کلاس مربیگری درجه 3 پرورش اندام آقایان و آزمون مجدد و برگزاری کلاس مربیگری درجه 2 پرورش اندام آقایان (نام نویسی انجام شده و دوره به زودی برگزار می شود)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4 مسابقه جایزه بزرگ طی چند سال گذشته

برگزاری 4 مسابقه جایزه بزرگ طی چند سال گذشته