مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 02:002021-04-09اقتصادي

هشدار سفیر ایران در روسیه به سوداگری واکسن کرونا


کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با بیان اینکه برخی افراد در مسکو به واسطه ها و شرکت های خصوصی ایرانی قول تهیه واکسن داده اند، اعلام کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، کاظم جلالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مسکو با اشاره به تصمیم دولت، در زمینه ورود بخش خصوصی برای خرید واکسن گفت: این تصمیم می تواند راه را برای سودجویان، واسطه ها و دلالان به بازار واکسن باز کند.

وی تصریح کرد: سفارت ایران در روسیه اخباری دریافت کرده است، مبنی بر اینکه برخی افراد در روسیه به واسطه ها و شرکت های خصوصی ایرانی قول تهیه واکسن داده اند، اما مطمئنا این افراد قصد سودجویی دارند، چراکه تحت هیچ شرایطی، خارج از ضوابط و کانال رسمی ، امکان تهیه واکسن در روسیه وجود ندارد.

جلالی با بیان اینکه تنها کانال رسمی فروش و صادرات واکسن از روسیه به ایران و سایر کشورها، نهادی بنام سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان زیر نظر مستقیم رییس جمهوری روسیه است، اظهار داشت: این سازمان براساس قراردادهایی که با کشورهای مختلف، از جمله ایران امضاء کرده است ، عمل می کند و خارج از آن هیچ فروش یا صادراتی به هیچکدام از کشورهای جهان ندارد.

جلالی گفت: از زمانی که تصمیم دولت برای ورود بخش خصوصی اعلام شده است، برخی دلالان و واسطه ها در هر دو کشور دست به کار شده اند تا از آب گل آلود ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سفیر ایران در روسیه به سوداگری واکسن کرونا

هشدار سفیر ایران در روسیه به سوداگری واکسن کرونا