مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-09سياسي

موجی از انتقادات شدید علیه پاریس پس از وضع محدودیت جدید برای حجاب


پس از آنکه مجلس سنای فرانسه به ممنوعیت حجاب برای دختران زیر 18 سال رأی مثبت داد منابع خبری گزارش دادند که این اقدام سنای فرانسه با انتقادات شدیدی در این کشور و سراسر جهان مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاربران فضای مجازی در الجزیره مباشر ، امروز (جمعه)، در این خصوص گزارش داد که این بند بخشی از یک قانون گسترده تر تحت عنوان مبارزه با گرایش های جدایی طلبانه است که می تواند مادران محجبه را از همراهی کردن کودکانشان در اردوهای مدرسه ای منع کند.

بر اساس این گزارش، در پاسخ به این اقدام گروهی از کنشگران زن مسلمان در فرانسه پویشی به راه انداخته اند و همچنین فرهیختگان و برخی از رؤسا و شخصیت های دینی مسیحی و یهودی در فرانسه در واکنش به گام بیانیه صادر کرده اند.

الجزیره مباشر در ادامه گزارش داد که افزون بر مردم فرانسه، فعالان فضای مجازی سراسر جهان نیز به سرعت به این پویش پیوستند و اقدام دولت امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در تنگ کردن عرصه بر مسلمانان را محکوم کردند.

    عبدالله الشایجی از شخصیت های دانشگاهی کویت در حساب کاربری خود در واکنش به این گام نوشت: هیستریک شدن توحش و دشمنی سکولاریسم در فرانسه با اسلام، افراطی گری ماکرون رییس جمهور صدفه [فرانسه] در برابر لو پن رهبر راست افراطی را بیشتر می کند تا او ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجی از انتقادات شدید علیه پاریس پس از وضع محدودیت جدید برای حجاب

موجی از انتقادات شدید علیه پاریس پس از وضع محدودیت جدید برای حجاب