مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-09سياسي

انقلاب امانت است، آن را به نااهلان نسپاریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در پیام جمعه با تأکید بر ضرورت سپردن امور به انقلابیون، گفت: باید جوانان حزب الهی و انقلابی پای کار باشند تا انقلاب راه خودش را دنبال کند.

امام جمعه شهرکرد انقلاب را امانتی دانست که باید از آن صیانت شود و افزود: نباید بگذاریم این امانت مخدوش بشود و امور آن را انقلابیون یعنی کسانی که پای بند به مبانی و ارزش های اساسی انقلاب باشند و برای ارزش های انقلاب دل بسوزانند، باید به دست گیرند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های این افراد پایبندی به استقلال همه جانبه کشور است، انقلابی کسی است که واقعا برای استقلال کشور دل بسوزاند و نخواهد نفوذ و باز کردن پای بیگانه را در کشور به اشکال مختلف مورد توجه قرار بدهد.

نکونام حساس بودن در برابر دشمن، تقوای دینی و سیاسی داشتن و خدامحور بودن را از دیگر خصوصیات مسئولان انقلابی برشمرد و ادامه داد: آن هایی که غرب گرا هستند، در برابر بیگانه و دشمن واداده هستند و زود تسلیم می شوند نباید مسئول این کشور باشند و نباید به این ها رای داد.

امام جمعه شهرکرد با انتقاد از عدم اعتقاد راسخ برخی به نقش حاکمیتی دین در اداره جامعه، توضیح داد: این نگاه کاملا غلط است این نگاه، نگاه اسلامی نیست، دین جامعه اداره می کند و پر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب امانت است، آن را به نااهلان نسپاریم

انقلاب امانت است، آن را به نااهلان نسپاریم