مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 19:152021-04-08سياسي

اعزام دختران قم به جودو قهرمانی کشور


نایب رییس بانوان هیات جودو استان قم گفت: با شیوع ویروس کووید 19 و شرایط خاصی که در سطح کشور به وجود آمد فعالیت های بانوان هیات جودو استان قم در سال 99 نه تنها لغو نشد بلکه با هدف تداوم تلاش ها برای توسعه جودو بانوان قم با یک برنامه ریزی دقیق و با انگیزه و قوت بیشتر ادامه پیدا کرد.

- سیما شاهزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مهمترین فعالیت های صورت گرفته در سال 99، اظهار کرد: تشکیل گروه آموزشی در فضای مجازی به منظور تدریس و مرور تکنیک و تاکتیک ها از پایه تا دان یک و ارائه برنامه های تمرینی به منظور ارتقاء و حفظ آمادگی جودوکاران و ارزیابی شیوه تدریس مربیان یکی از اقدامات ما بود.

وی به مرور فعالیت های فرهنگی و مناسبتی بخش بانوان پرداخت و افزود: مسابقه نقاشی و دل نوشته برای امام زمان (عج) در مناسبت نیمه شعبان و حضور جمعی از دختران جودوکار در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به مناسبت روز دختر از برنامه های فرهنگی ما به شمار می رود.

نایب رییس بانوان هیات جودو استان قم عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه های سال 99 بانوان استعدادیابی در بخش کاتا بود که ابتدا آموزش های لازم و گرامیداشت مقام شامخ جانبازان و خانواده های ایشان از دو مربی عزیزی که فرزند ایثار گر بودند تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دختران قم به جودو قهرمانی کشور

اعزام دختران قم به جودو قهرمانی کشور