مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-08اقتصادي

سامان دهی راه های روستایی سرچهان با تزریق 80 میلیارد


برای توسعه ، مرمت و ساخت راه های روستایی شهرستان سرچهان 80 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

- فرماندار سرچهان در گفتگو با فارس از اختصاص 80 میلیارد ریال اعتبار جهت آسفالت، مرمت و ساخت راه های روستایی این شهرستان خبر داد.

ابراهیم رحیمی افزود: این میزان اعتبار از محل متمرکز ملی و استانی برای افزایش بهره مندی راه های روستایی این شهرستان اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: تکمیل و ادامه جاده قلات دهمورد که شهرستان سرچهان را به شهرستان بختگان متصل می کند، از اولویت های مهم محورهای مواصلاتی این شهرستان است که بزودی عملیات احداث آن آغاز می شود.

  عزیزی با بیان اینکه روکش راه روستایی دفر صادق آباد نیز با این میزان اعتبار عملیاتی می شود، ابراز کرد: احداث راه چرک گازه و روکش راه های ارتباطی این شهرستان به زودی آغاز می شود.

  نماینده عالی دولت در شهرستان سرچهان تاکید کرد: فرایند مرمت و روکش آسفالت جاده حسامی گلپا، جاده صوفیان و سایر جاده های روستایی سر چهان نیز در دستور کار و پیگیری قرار گرفته است.

  وی به احداث محورهای مواصلاتی ارسنجان کره ای و کره ای مزایجان نیز گریزی زد و خاطرنشان ساخت: یکی از اولویت های مهم حوزه راه های مواصلاتی سرچهان اتصال راه های این شهرستان به سایر نقاط  استان می باشد که می تواند نقش مهمی در توسعه و آبادانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامان دهی راه های روستایی سرچهان با تزریق 80 میلیارد

سامان دهی راه های روستایی سرچهان با تزریق 80 میلیارد