مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-08ورزشي

سوهان محمد قم صدرنشین شد / یک قدم تا صعود


تیم فوتبال سوهان محمد قم با تداوم نتایج موفق خود در مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور در آستانه صعود به مرحله بالاتر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال امید سوهان محمد قم که امسال در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور حضور دارد در ادامه نتایج موفق خود در مرحله مقدماتی این دوره، تیم نشاط ساری را در خانه حریف با حساب 2 بر 1 شکست داد تا صدرنشین شود.

نماینده فوتبال استان قم که با هدایت علی شریفی یکی از مربیان با تجربه فوتبال قم و جمعی از استعدادها و نخبه های آینده دار این رده سنی در لیگ دسته اول امیدهای ایران حضور دارد و مدعی صعود به دسته بالاتر است، در مصاف حساس با نشاط ساری توسط امیرعلی زارعی و علی سلیمانی دو بار دروازه حریف را باز کرد و به سه امتیاز با ارزش این دیدار دست یافت.

پسران مستعد و نخبه فوتبال قم با این پیروزی در جدول رده بندی مرحله گروهی مسابقات صدرنشین شدند، حالا نماینده فوتبال استان قم برای قطعی کردن صعود خود و راهیابی به مرحله بعدی مسابقات، به یک امتیاز در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی برابر تیم دوم جدول یعنی پرسپولیس قائمشهر نیاز دارد، دیداری که روز دوشنبه 23 فروردین در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوهان محمد قم صدرنشین شد / یک قدم تا صعود

سوهان محمد قم صدرنشین شد / یک قدم تا صعود