مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-08سياسي

تایید صلاحیت 155 نفر از داوطلبان شورای شهر خمینی شهر


فرماندار خمینی شهر از پایان روند بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهرها و تایید 155 نفر توسط هیات اجرایی خبر داد.

- علیرضا بصیری امروز (پنجشنبه- 19 فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان روند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهرها توسط هیات اجرایی، گفت: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان خمینی شهر، 204 نفر برای رقابت بر سر 24 کرسی شورای اسلامی شهرهای خمینی شهر، درچه، کوشک و اصغرآباد ثبت نام کردند.

وی افزود: از این تعداد 144 نفر در حوزه خمینی شهر، 38نفر درچه، 11 نفر کوشک و 11 نفر اصغرآباد ثبت نام کردند که 88 درصد از ثبت نام شوندگان را آقایان و 12 درصد را بانوان تشکیل داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: پس از اخذ استعلام از مراجع چهارگانه برای تمام داوطلبان، جلسات هیات اجرایی انتخابات برای بررسی صلاحیت به طور منظم تشکیل شد.

وی با اعلام اینکه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیات اجرایی شهرستان طبق ماده 50 قانون و 51 آیین نامه اجرایی انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر انجام شد، گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد، سوابق داوطلبان به صورت دقیق و منطبق با قانون توسط تیم یازده گانه هیات اجرایی بررسی شد که از مجموع 204 نفر ثبت نام کننده، صلاحیت 155 نفر به تایید اعضا رسید، همچنین هشت تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 155 نفر از داوطلبان شورای شهر خمینی شهر

تایید صلاحیت 155 نفر از داوطلبان شورای شهر خمینی شهر