مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-08اقتصادي

5 محصول فناورانه زیست فناوری رونمایی شد


محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید پنج محصول فناورانه «واکسن آبزیان یرسین»، «استارتر لبنی»، «توکسین بایندر 4جزیی»، «پروبیوتیک پیشگیری از سالمونلا» و «کرم اگزمای پروبیوتیک» شدند.

- محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید پنج محصول فناورانه واکسن آبزیان یرسین ، استارتر لبنی ، توکسین بایندر 4جزیی ، پروبیوتیک پیشگیری از سالمونلا و کرم اگزمای پروبیوتیک شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم تاج آبادی ابراهیمی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در آیین رونمایی از طرح های ملی معاونت علمی که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: امروز 5 محصول فناورانه حوزه زیست فناوری که توسط محققان این شرکت به نتیجه رسیده رونمایی می شوند.

وی در خصوص یکی از این محصولات گفت: استارتر لبنی یکی از این محصولات است و به عنوان استراتژیک ترین محصول در حوزه لبنیات اکنون توسط این شرکت به تولید می رسد.

تاج آبادی ابراهیمی افزود: علاوه بر اینکه استارتر لبنی در کشور متناسب با ایرانیان مهم است، موضوع پدافند غیرعامل محسوب می شود، زیرا این استارتر با میکروب های زنده به تولید می رسد و اگر این محصول استراتژیک را نداشته باشیم هیچ شیری تبدیل به ماست نمی شود.

وی تصریح کرد: ما تاکنون ده ها میلیون دلار واردات استارتر داشتیم که اکنون توانسته ایم در این شرکت با توجه به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 محصول فناورانه زیست فناوری رونمایی شد

5 محصول فناورانه زیست فناوری رونمایی شد