مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-07سياسي

تاکید بر مشارکت عمومی در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد


در نوزدهمین نشست هماهنگی ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد بر بهرهءیری از تمام ظرفیت ها برای تکمیل این پروژه تاکید شد.

- حجت الاسلام و المسلمین ، الله نور کریمی تبار، در نوزدهمین نشست هماهنگی ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس، اظهار کرد: تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس نیازمند حضور پررنگ خیرین و کمک اقشار مختلف مردم استان است.

وی با بیان اینکه این زائرسرا در زمینی به مساحت 700 متر مربع و زیربنای 5 هزار متر مربع در 8 طبقه ساخته می شود، گفت: در حال حاضر عملیات سفت کاری زائرسرای ایلامیان در فاز اول در مشهد مقدس به پایان رسیده است و تکمیل ان نیازمند اعتبارات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه کمک به ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس را یک صدقه جاریه است، تصریح کرد: ما در استان ظرفیت های داریم که هنوز در راستای جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی برای ساخت زائرسرا استفاده نشده است، مرحله سفت کاری این پروژه تمام شده است و باید از ظرفیت های مختلف استان برای تکمیل آن ستفاده شود.

امام جمعه ایلام ادامه داد: خوشبختانه قشر عشایر و دامداران استان برای کمک به این زائرسرا بسیار خوب پای کار بوده اند و به طور کلی عشق و علاقه مردم ما به امام رضا(ع) بی نظیر است و به طور قطع بر اساس همین عشق به اهل بیت(ع) در این امر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر مشارکت عمومی در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد

تاکید بر مشارکت عمومی در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد