مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-07بين الملل

هلاکت 60 داعشی در رشته کوه های حمرین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق، امروز (چهارشنبه - 7 آوریل)، نتایج جدیدی از عملیات الأسد المُتاهب (شیر آماده) که ماه گذشته آغاز شده بود را اعلام کرد و از موفقیت نیروهای مبارزه با تروریسم .

- سخنگوی فرماندهی کل نیرو های مسلح عراق طی بیانیه ای از کشته شدن 60 تروریست داعش طی عملیات ویژه سرویس مبارزه با تروریسم و نیروی هوایی عراق در رشته کوه های حمرین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق، امروز (چهارشنبه - 7 آوریل)، نتایج جدیدی از عملیات الأسد المُتاهب (شیر آماده) که ماه گذشته آغاز شده بود را اعلام کرد و از موفقیت نیروهای مبارزه با تروریسم و نیروی هوایی ارتش عراق در به هلاکت رساندن 60 تروریست در رشته کوه های حمرین خبر داد.

رشته کوه های حمرین در محدوده مرزی استان های کرکوک و صلاح الدین قرار دارد.

وی طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در پایگاه خبری بغداد تایمز منتشر شد، اعلام کرد که بنا بر دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح، نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم،ادامه یافت؛ به ویژه که در عملیات ماه گذشته موسوم به الأسد المُتاهب ، 120 مخفیگاه تروریست ها منهدم و 27 داعشی به کام مرگ فرستاده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت 60 داعشی در رشته کوه های حمرین

هلاکت 60 داعشی در رشته کوه های حمرین