مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-07سياسي

حسن روح الامین چهره سال 98 هنر انقلاب شد/ رونمایی از پوستر شهدای شاخص 1400


در آیین افتتاحیه هفته هنر انقلاب در بهشت زهرا(س)، حسن روح الامین به عنوان چهره سال 98 هنر انقلاب معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، آیین برپایی هفته هنر انقلاب با حضور جمع محدودی از اصحاب رسانه و مدیران فرهنگی هنری و با رعایت دستور العمل های ستاد ملی ، تصریح کرد: هنر انقلاب هر چند در سال 57 آغاز شد، اما هر سال رویش داشته است و همچنان به آن ادامه می دهد.

وی تأکید کرد: بی شک هنر انقلاب سابقه ارزشمند و پر افتخاری دارد، اما هنرمندان انقلابی امروز وارد فضای تازه ای از تولیدات و رویکردهای هنر انقلاب شده اند که به زودی شاهد آنها خواهیم بود.

در این مراسم همچنین میلاد عرفان پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری، یاد و خاطره هنرمندان درگذشته را گرامی داشت و گفت: زنده یاد احمدعلی راغب از طلایه داران موسیقی و هنر انقلاب بود که باید یاد و خاطره ایشان را زنده نگه داریم و راه او را ادامه دهیم.

وی در ادامه سروده ای برای شهید آوینی از سال های گذشته خواند: بخوان سرود عروج جان ها را حکایت رزم پهلوان ها را دلم گرفته چرا نمی خوانی روایت فتح آسمان ها را قلم به دست تو خو گرفته ز نام تو آبرو گرفته قلم کنار تو گریه کرده ز گریه هایت وضو گرفته تویی که چشم از خدا نبستی تویی که با واژه، بت شکستی تو سوره عشقی و شگفتا که آیه آیه به خون نشستی تو چشم بیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن روح الامین چهره سال 98 هنر انقلاب شد/ رونمایی از پوستر شهدای شاخص 1400

حسن روح الامین چهره سال 98 هنر انقلاب شد/ رونمایی از پوستر شهدای شاخص 1400