مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-07بين الملل

بن سلمان عاشق فرهنگ آمریکایی اما حکومت به سبک چین است


بردلی هوپ و جاستین چک، نویسندگان کتاب خون و نفت در کتابشان به افشای آن روی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان که عاشق هر چیز آمریکایی است می پردازند.

- بردلی هوپ و جاستین چک، نویسندگان کتاب "خون و نفت" در کتابشان به افشای آن روی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان که عاشق هر چیز آمریکایی است می پردازند.

از بازی ویدیویی "ندای وظیفه" گرفته تا محصولات شرکت اپل، و همبرگر قدیمی بیگ مک کم دونالد او به داشتن علاقه زیاد به فرهنگ آمریکایی شناخته شده است.

اما ضدیت او با الگوی آمریکایی حکومت کردن یک ماجرای متفاوت است.

بن سلمان برای حکومت کردن "چشم به چین دارد و الگویی برای قرار دادن در پشت سرش پیدا میکند، الگویی که با استفاده از آن جایگاهش را در تاج و تخت و همینطور حفظ خاندان حاکم آل سعود تضمین می کند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میدل ایست مانیتور در مطلبی به قلم عبدالرحمان آمور درباره محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به بررسی الگوهای محبوب او در زمینه فرهنگ و حکومت داری پرداخته و نوشته است:بن سلمان اهمیت جلب نظر مخاطبان غربی خود را درک می کند.

به همین دلیل است که او در عرصه جهانی خودش را یک مترقی و یک چهره سکولار برآمده از دل یک خاندان سلطنتی قابل پیش بینی و به طور سنتی محافظه کار جا میزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان عاشق فرهنگ آمریکایی اما حکومت به سبک چین است

بن سلمان عاشق فرهنگ آمریکایی اما حکومت به سبک چین است