مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-07اقتصادي

طرح تکریم شعار نیست که در بخشنامه ها بماند


رییس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: طرح تکریم یک شعار نیست که در بخشنامه ها بماند و باید در عمل تحقق یاید که در راستای تحقق این مهم نیز باید تلاش ویژه صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا که همان رفع موانع تولید است در استان اجرایی کرد.

مشکلات 50 شرکت و کارخانه بزرگ و مادر تخصصی استان مرکزی احصا و شناسایی شد رییس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: در 2 سال اخیر 50 واحد تولیدی مادر در استان شناسایی شده است که برای رفع مشکلات این واحدهای تولیدی نشست های مختلفی و تخصصی تحت عنوان ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای تأمین برگزار که ماحصل این نشست ها منجر به اتفاقات مثبت همچون کاهش حقوق معوق و ختم پرونده های کارگری در استان شد.

موسوی با اشاره به پرونده های مختومه در دادگستری عنوان کرد: میزان پرونده های مختومه در سال 99 نسبت به سال ماقبل آن یک هزار و 739 درصد رشد داشته و بالغ بر 50 هزار پرونده بیشتر از سال 98 وارد و مختومه شده است.

همچنین ایجاد اتفاقات خوب در حوزه زندانیان مالی و جرایم خشن، اسلحه و مهمات و قاچاق سوخت از دیگر توفیقات مجموعه دادگستری استان بوده است.

عملکرد دادگستری استان مرکزی 31 درصد افزایش داشته است وی با بیان اینکه بدون اضافه شدن یک نفر به مجموعه نیروهای دادگستری استان، عملکرد این اداره 31 درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: اگر اظهار نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تکریم شعار نیست که در بخشنامه ها بماند

طرح تکریم شعار نیست که در بخشنامه ها بماند