مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-07اقتصادي

تنها 40 درصد از ساختمان های روستایی کردستان مقاوم سازی شده اند


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: متاسفانه طبق آخرین آمار تنها 40 درصد از ساختمان های روستایی استان مقاوم سازی شده اند که بیشتر این واحدها نیز در روستاهای بزرگ قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قادری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح های بسیاری در استان کردستان در دست اجرا و یا افتتاح داریم که یکی از این طرح ها افتتاح سه طرح هادی در روستاهای دهول شهرستان سروآباد، روستای کرفتو شهرستان دیواندره و دیگری نیز در روستای توبره ریز شهرستان دهگلان است.

وی افزود: برای اجرای این سه طرح هادی اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: استان های زاگرس نشین به علل طبیعی جزو مناطق حادثه خیر کشور محسوب می شوند که همین امر مقام سازی خانه ها در این مناطق را به یک امر ضروری تبدیل کرده است.

قادری اذعان کرد: طبق آخرین آمار تنها 40 درصد از ساختمان های موجود در کردستان مقاوم سازی شده اند که بیشتر این واحدها نیز در روستاهای بزرگ قرار دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: در حال حاضر هزار و 353 طرح هادی در بیش از 177 روستای کردستان بازنگری شده است و از سوی دیگر هم شاهد اجرای طرح هادی در 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 40 درصد از ساختمان های روستایی کردستان مقاوم سازی شده اند

تنها 40 درصد از ساختمان های روستایی کردستان مقاوم سازی شده اند