مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-07اقتصادي

تامین قطعات 630 هزار دستگاه خودرو با افزایش داخلی سازی


برای تحقق شعار سال، برنامه های شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو، به عنوان سازمان سرآمد در طراحی مهندسی، توسعه ساخت داخل و تامین قطعات و مجموعه های خودرو در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایکوپرس، شرکت ساپکو، تأمین و تحقق تولید 630 هزار دستگاه خودرو توسط ایران خودرو با رویکرد افزایش داخلی سازی ، افزایش عمق ساخت داخل و کاهش ارزبری قطعات و مجموعه ها شامل مواد، قطعات و قالب و ابزار را در دستور کار قرار داده و در این راستا به منظور بهره گیری از حداکثر توان صنعتی، علمی و فناوری کشور برای بهره مندی از توان شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها و صنایع دفاع، برنامه ریزی کرده است.

بازنگری و تقویت ساز و کار قیمت گذاری و تأمین با رویکرد قیمت هدف، پیاده سازی کامل سیستم مدیریت یکپارچه تسویه و ختم قراردادها، بهره گیری از مکانیزم های نوین مالی و بهبود چرخه نقدینگی و مدیریت هزینه های کیفیت قطعات و مجموعه ها از جمله اهم برنامه های این شرکت در حوزه مالی است.

در حوزه تأمین نیز توسعه، تخصصی سازی و به روزرسانی توانمندی های تکنولوژیکی و ظرفیتی شبکه تأمین، طراحی، مهندسی و تکوین قطعات و مجموعه های پروژه های جدید ایران خودرو نظیر K125 و موتور و گیربکس جدید، از مهم ترین برنامه های ساپکو در سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین قطعات 630 هزار دستگاه خودرو با افزایش داخلی سازی

تامین قطعات 630 هزار دستگاه خودرو با افزایش داخلی سازی