مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-07ورزشي

دادخواهی تیم خانه صنعت کرمانشاه از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال


هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور درحالی شروع شد که قرار بود تیم خانه صنعت یکی از دو نماینده کرمانشاه در این لیگ، در آبادان به مصاف تیم نماسازان این شهرستان برود.

- ایسنا/کرمانشاه هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور درحالی شروع شد که قرار بود تیم خانه صنعت یکی از دو نماینده کرمانشاه در این لیگ، در آبادان به مصاف تیم نماسازان این شهرستان برود.

وضعیت قرمز کرونایی شهرستان آبادان مسئولین باشگاه خانه صنعت کرمانشاه را برآن داشت تا به منظور حفظ سلامت بازیکنان خود با فدراسیون تماسی داشته باشند و در خصوص امکان برگزاری این دیدار نظر خواهی کنند و آنطور که فرهاد مرزی مدیرعامل باشگاه خانه صنعت کرمانشاه به ایسنا می گوید، مسئولین فدراسیون در پاسخ به این نظرخواهی عنوان می کنند که نظر فرماندار شهرستان برای برگزاری این دیدار شرط است.

در نهایت باشگاه خانه صنعت کرمانشاه پنج روز پیش از زمان برگزاری این دیدار(یازدهم فروردین) طی درخواستی مکتوب از فرمانداری شهرستان آبادان می خواهد تا وضعیت آمادگی این شهرستان را برای برگزاری این دیدار اعلام کنند.

یک روز پس از ارسال این نامه فرماندار شهرستان آبادان در پاسخ به درخواست باشگاه خانه صنعت کرمانشاه اعلام می کند که باتوجه به قرمز بودن شرایط شهرستان، امکان برگزاری این دیدار وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادخواهی تیم خانه صنعت کرمانشاه از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

دادخواهی تیم خانه صنعت کرمانشاه از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال