مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-07اقتصادي

80 درصد اصناف اصفهان برای تعطیلی همکاری نکردند/30 درصد مبتلایان کرونا بی علامت هستند


معاون فنی مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: 80 درصد از اصناف اصفهان برای اجرای ممنوعیت فعالیت دو هفته ای همکاری نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعلام شده است، ادامه داد: در حال حاضر وارد موج چهارم کرونا در استان اصفهان شده ایم و در این زمینه بارها تذکر داده شد و نتیجه عادی انگاری در استان را این روزها شاهد هستیم.

اختلاف نظر مسئولان منجر به ایجاد موج چهارم کرونا شد رضایی با بیان اینکه ناهماهنگی ها و اختلاف نظر در زمینه بیماری کرونا منجر به ایجاد شرایط فعلی در کشور و استان اصفهان شده است، ادامه داد: شاهد افزایش 42 درصدی مراجعه به 52 مرکز منتخب بهداشتی استان اصفهان و مثبت بودن تست 50 درصد از این بیماران است.

وی با بیان اینکه در یک روز در استان اصفهان 350 بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند، اضافه کرد: این شرایط را در موج های قبلی کرونا نداشتیم و استان در شرایط اضطرار به سر می برد.

معاون فنی مرکز بهداشت استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه همچنان صنوف در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری نمی کنند، ابراز داشت: مردم همچنان شرایط را عادی تلقی کرده اند.

از 100 تست کرونا در اصفهان 93 مورد ویروس انگلیسی است وی با بیان اینکه از 100 تست که به صورت تصادفی از بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان دریافت شد 93 نفر مبتلای قطعی کرونا هستند، گفت: در اصفهان بستری های خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد اصناف اصفهان برای تعطیلی همکاری نکردند/30 درصد مبتلایان کرونا بی علامت هستند

80 درصد اصناف اصفهان برای تعطیلی همکاری نکردند/30 درصد مبتلایان کرونا بی علامت هستند