مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 16:452021-04-06اجتماعي

طرح پاکسازی جاده های استان آذربایجان شرقی اجرایی می شود


معاون پایش و نظارت حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی گفت: پا کسازی زباله های حاشیه جاده های استان را به طور جد پیگیر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رضا فدایی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان دستگاههای ذیربط طرح جاده های پاک در استان اجرا خواهد شد.

فدایی گفت: این زباله ها که توسط عده معدودی از رانندگان، مسافران و گردشگران در طبیعت کنار محورها و داخل دهانه پل ها رها می گردند که علاوه بر از بین بردن محیط زیست، منظره ناخوش آیندی را در محورهای مواصلاتی ایجاد می کنند.

وی افزود: تخلیه نخاله ساختمانی در حریم و طول جاده ها منع قانونی دارد و با متخلفان باید برابر قوانین برخورد می شود.

فدایی گفت: بر اساس ماده 7 قانون مدیریت پسماندها، مدیریت و نظارت اجرایی بر پسماندهای شهری و ساماندهی نخاله های ساختمانی بر عهده شهرداری است.

وی گفت: بر اساس ماده  10 قانون مدیریت پسماند بخشداری ها باید بر اساس شیوه نامه های ارسالی از طرف و زارت کشور نسبت به جمع آو ری، حمل و دفع پسماندهای عادی بین راهی از قبیل پسماندهای رستوران ها، پمپ بنزین ها و سایر تأسیسات اطراف راه ها و حریم راه ها اقدام و راهداری ها باید در مدیریت پسماندهای حریم جاده ها و اماکن بین راهی با بخشداری ها همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پاکسازی جاده های استان آذربایجان شرقی اجرایی می شود

طرح پاکسازی جاده های استان آذربایجان شرقی اجرایی می شود