مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-06ورزشي

خورشیدی ؛ از کبابی خیابان بهنام تا نیمکت تیم ملی فوتبال! / آیا این دوربین مخفی است؟


بعد از انتصاب رییس صنف چلوکبابی قزوین به سرپرستی تیم ملی نوجوانان والیبال و یا نشستن مالک رستوران معروف شمال شهر تهران روی نیمکت تیم ملی زمان قلعه نویی، - با گذشت یک روز از انتخاب جنجالی رییس جدید فدراسیون فوتبال و شاید عجیب ترین انتصاب در تیم ملی ایران طی نزدیک به یک قرن گذشته، همچنان موضوعات تازه ای در خصوص سوابق سرپرست جدید تیم ملی مطرح می شود که اهالی فوتبال را نگران کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در حالی که صندلی اول نیمکت تیم ملی فوتبال ایران معمولا محل جلوس چهره های برجسته و دارای کاریزما در محافل فوتبالی داخلی و بین المللی بوده است، ناگهان فردی به نام مجتبی خورشیدی میراث دار جایگاه نفرات بزرگی همچون مرحوم حسین صدقیانی، مرحوم سرهنگ رنجبر معروف به رییس، تیمسار ناصر نوآموز، محمد دادکان، همایون شاهرخی، مهدی مناجاتی و مهدی محمدنبی شده است.

خبر رسمی این انتصاب که روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت، بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه رسانه از فرط تعجب ، احتمال شوخی و دروغ سیزده بودن آن را می دادند.

مگر می شود ویترین تیم ملی فوتبال ایران آن هم در آستانه یکی از مهمترین رویدادهای این رشته ورزشی تقدیم کسی شود که تا حالا یک فصل کامل را در یک تیم باشگاهی به سلامت نگذرانده است؟ مگر می شود در یکی از حساس ترین برهه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خورشیدی ؛ از کبابی خیابان بهنام تا نیمکت تیم ملی فوتبال! / آیا این دوربین مخفی است؟

خورشیدی ؛ از کبابی خیابان بهنام تا نیمکت تیم ملی فوتبال! / آیا این دوربین مخفی است؟