مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-06پزشكي

حفظ شرایط اسدآباد طی دو هفته آینده بسیار مهم است


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به آغاز پیک چهارم کرونا در کشور و به تبع آن در شهرستان گفت: هر پیک کرونا حدود سه هفته به طول می انجامد که در پیک چهارم یک هفته از پیک را گذرانده ایم و حفظ شرایط در دو هفته آینده برای ما بسیار مهم است.

- دکتر ایرج صالحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حال حاضر تعداد بیماران سرپایی شهرستان افزایش داشته به نحوی که در روز گذشته 80 مورد رپید تست مثبت در شهرستان گزارش شده و این در حالیست که در روزهای قبل تعداد بیماران سرپایی حداکثر 10 تا 12 نفر بود.

وی تعداد بیماران بستری این شهرستان را پنج نفر برشمرد و افزود: در حال حاضر شهرستان اسدآباد در وضعیت زرد با شرایطی کاملا شکننده قرار دارد که به نسبت دیگر شهرستان های استان این وضعیت بهتر بوده و شاید یک علت این امر سد بهداشتی بالای شهرستان بوده که با همت کادردرمان و زحمات مدافعان سلامت اجازه نداده ایم شکسته شود.

صالحی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی بحث شناسایی خانه به خانه بیماران همچنان در شهرستان حال اجراست، تصریح کرد: برای کنترل و مهار پیک چهارم کرونا تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی از نقش مؤثری برخوردار بوده ضمن اینکه نسبت به پرهیز از برگزاری هر گونه تجمعات و مراسم ها تأکید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ شرایط اسدآباد طی دو هفته آینده بسیار مهم است

حفظ شرایط اسدآباد طی دو هفته آینده بسیار مهم است