مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-06سياسي

تولید محتوای فرهنگی مطابق سلیقه مخاطبان انجام شود


رییس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت البرز با تاکید براینکه برای ترویج قرآن و مفاهیم قرآنی باید نیاز جامعه را شناسایی کرد، گفت: اکثر برنامه هایی که امروز در حوزه قرآن و معارف دینی اجرا می شوند طبق سلیقه و نیاز مخاطبان طراحی نمی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عباس محمدی، رییس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران که با محوریت جشنواره بزرگ عیدانه قرآنی بهترین پناه در موسسه قرآن و عترت موعود برگزار شد به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره سعی دارد که به توسعه فضای قرآنی جامعه کمک کند و شرایطی را فراهم آورد تا همه اقشار از نونهالان گرفته تا بزرگسالان با قرآن انس بیشتری بگیرند.

وی با تاکید براینکه متاسفانه تاکنون در حوزه قرآنی نتوانسته ایم به یکی از تازگی های این جشنواره عنوان کرد و گفت: تلفیق هنر و قرآن می تواند ابزار خوبی برای تبیین آیات قرآنی و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی باشد.

رییس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت البرز کشف استعدادهای قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره دانست و افزود: از آنجا که در برگزاری این جشنواره همه اقشار در نظرگرفته شده اند و محورهای جشنواره براساس سلیقه ها و نیازهای جامعه امروزی طراحی شده است یقینا بستری فراهم می شود تا استعدادهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوای فرهنگی مطابق سلیقه مخاطبان انجام شود

تولید محتوای فرهنگی مطابق سلیقه مخاطبان انجام شود