مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-06پزشكي

تشدید محدودیت های کرونایی در خرم آباد/ تعطیلی گروه های شغلی به مدت دو هفته


فرماندار خرم آباد بر تشدید محدودیت های کرونایی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: سلامت افراد جامعه در اولویت قرار دارد، بر همین اساس گروه های شغلی 2، - ایسنا/لرستان فرماندار خرم آباد بر تشدید محدودیت های کرونایی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: سلامت افراد جامعه در اولویت قرار دارد، بر همین اساس گروه های شغلی 2، 3 و 4 باید به مدت دو هفته تعطیل شوند.

جعفر طولابی در جلسه ستاد کرونای این شهرستان که امروز 17 فروردین ماه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تبدیل وضعیت خرم آباد به قرمز، سطح آمار ابتلا و بستری های مربوط به بیماری کرونا روند صعودی گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر میانگین تعداد بستری ها روزانه به 70 نفر رسیده که نگران کننده است، همچنان که آمار جان باختگان نیز رو به افزایش بوده و کماکان نیز ادامه دارد.

فرماندار خرم آباد بر تشدید محدودیت های کرونایی در شهرستان تأکید و تصریح کرد: سلامت افراد جامعه در اولویت قرار دارد، بر همین اساس گروه های شغلی 2، 3 و 4 باید به مدت دو هفته تعطیل شوند.

طولابی با تأکید بر ایجاد حساسیت در بین گروه های مختلف جامعه در جهت رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی، از کمیته اطلاع رسانی استان درخواست کرد نسبت به آگاهی بخشی و ایجاد حساسیت بیش از گذشته اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت های کرونایی در خرم آباد/ تعطیلی گروه های شغلی به مدت دو هفته

تشدید محدودیت های کرونایی در خرم آباد/ تعطیلی گروه های شغلی به مدت دو هفته