مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-06اقتصادي

صادرات ریلی از بندرترکمن آغاز شد


مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 از آغاز صادرات ریلی از بندرترکمن خبرداد و گفت: تخفیفات 40 درصدی هزینه حمل بار برای تجار و بازرگانان در این مسیر در نظر گرفته شده است.

- محسن اعتماد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: به منظور تحقق شعار سال و به منظور تسهیل فرآیند صادرات، بارگیری بخشی از کالاهای صادراتی سیمان از طریق گمرک و راه آهن بندرترکمن آغاز شد.

مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 افزود: با توجه به نزدیکی واحدهای تولیدی به بندرترکمن و سهولت حمل و انتقال کالا این امر مورد استقبال تجار و صاحبان کالا قرار گرفته و انتظار می رود در روزهای آتی حجم بارگیری کالا افزایش یابد.

اعتماد با بیان اینکه بارگیری از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده است، گفت: تعرفه صادرات برای مسافت زیر 150 کیلومتر به ازای هر تن 42.

7 فرانک تعین شده اما برای رونق صادرات از بندرترکمن و کاهش هزینه های حمل بارهای صادراتی در مجموع 40 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است و از این پس انتقال کالا از بندرترکمن به مرز اینچه برون با تعرفه 8.

4 محاسبه می شود.

وی افزود: رونق اقتصادی بندر ترکمن، توسعه صادرات، ایجاد اشتغال، جذب سرمایه گذار و کاهش هزینه های صادراتی بخشی از مزایای اجرای این طرح است که می تواند مصداقی برای تحقق شعار سال باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات ریلی از بندرترکمن آغاز شد

صادرات ریلی از بندرترکمن آغاز شد