مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-06سياسي

نشست بررسی صالح مقبول یا اصلح نامقبول برگزار می شود


نشست «صالح مقبول یا اصلح نامقبول» امشب سه شنبه با حضور حجت الاسلام مجتبی نامخواه و محسن مهدیان امشب در صفحه مجازی باشگاه اندیشه برگزار می شود.

- نشست صالح مقبول یا اصلح نامقبول امشب سه شنبه با حضور حجت الاسلام مجتبی نامخواه و محسن مهدیان امشب در صفحه مجازی باشگاه اندیشه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست صالح مقبول یا اصلح نامقبول شامگاه امشب سه شنبه 17 فروردین، با حضور حجت الاسلام مجتبی نامخواه و محسن مهدیان در صفحه مجازی باشگاه اندیشه برگزار می شود.

یکی از پیچیده ترین و حساس ترین رویدادها در هر کشوری مسئله انتخاب هاست و از مهمترین این انتخاب ها، انتخابات ریاست جمهوری است.

بر همین اساس پارامترهای متعددی برای بررسی وضعیت انتخابات وجود دارد که مثلاً شخص کاندیدا تا چه میزان از مقبولیت برخوردار است و چه کارنامه اجرایی و مدیریتی داشته است و برنامه و اهدافش در چه مسیری می باشد و همچنین میزان مشارکت در این تصمیم گیری به چه صورت خواهد بود که در روی کار آمدن دولتی که اهداف و دغدغه هایش تا چه میزان بر اساس منافع ملی می باشد تأثیرگذار است.

یکی از پرسش های اساسی که در دهه های اخیر اذهان بخشی از توده های دلسوز جامعه را به خود مشغول کرده این است که در فضای رقابت های انتخاباتی، با وجود تکثر کاندیداهای انتخاباتی برای رسیدن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی صالح مقبول یا اصلح نامقبول برگزار می شود

نشست بررسی صالح مقبول یا اصلح نامقبول برگزار می شود