مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-06سياسي

تعمیق روابط دینی، فرهنگی و سیاسی از طریق گفتگو بهترین راهبرد است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تعمیق روابط دینی، فرهنگی و سیاسی بهترین راهبرد برای دستیابی به وحدت دانست و تصریح کرد که این شیوه می تواند ما را به تحکیم روابط کشورهای اسلامی نزدیک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در بدو ورود به عراق با اشاره به اهداف سفر خود به این کشور، تاکید کرد: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با توجه به مأموریت ذاتی خود یکی از تأثیرگذارترین نهادهایی است که می تواند گام مؤثری در جهت آرامش و صلح عادلانه در جهان اسلام و گفت وگوی سازنده میان بزرگان دینی و علمایی بردارد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت این نهاد تأثیرگذار می توان در جهت ایجاد یا تقویت ارتباطات علمایی و دینی برای دستیابی به امت واحده در کشورهای مسلمان بهره جست، تصریح کرد: دیدارهای رو در رو و بیان نقطه نظرها عاملی مهم برای اعتبار زدایی فعالیت های تبلیغاتی دشمنان وحدت اسلامی است که با انتشار روحیه ستیز و تکفیر و توهین در رسانه های همسو با استکبار تلاش می کنند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به تحولات اخیر در کشور عراق و تأثیر این حوادث بر سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی، تاکید کرد که شدت گرفتن برخی منازعات و اختلافات فرقه ای لزوم تلاش برای جلوگیری از بروز و تعمیق اختلافا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیق روابط دینی، فرهنگی و سیاسی از طریق گفتگو بهترین راهبرد است

تعمیق روابط دینی، فرهنگی و سیاسی از طریق گفتگو بهترین راهبرد است