مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-06اقتصادي

بهره برداری از 9 پروژه بزرگراهی در سال جاری در اردبیل


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از بهره برداری 9 پروژه بزرگراهی تا پایان سال جاری در استان خبرداد، گفت: برای احداث 582 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل به پنج هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

- زمین مورد نیاز برای احداث مسکن ملی در اردبیل رایگان است؛ بهره برداری از 9 پروژه بزرگراهی در سال جاری در اردبیل ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از بهره برداری 9 پروژه بزرگراهی تا پایان سال جاری در استان خبرداد، گفت: برای احداث 582 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل به پنج هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

محبوب حیدری در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام راه های شریانی استان اردبیل دارای ردیف بودجه ملی هستند، اظهار کرد: باوجود اینکه استان اردبیل در سال های اخیر جز استان های کم برخورداردر توسعه جاده ای به شمار می رفت اما امروز شاهد رشد بسیار مناسبی در این خصوص هستیم.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل ادامه داد: در اکثر شهرستان های استان عملیات اجرایی بزرگراه شروع شده و با اتمام آنها شاهد ایمنی جاده ها خواهیم شد.

وی با بیان اینکه برای احداث و راه اندازی 582 کیلومتر بزرگراه در این استان به پنج هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده این اداره کل در سال جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 9 پروژه بزرگراهی در سال جاری در اردبیل

بهره برداری از 9 پروژه بزرگراهی در سال جاری در اردبیل