مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-06سياسي

امامزاده ها در ماه رمضان تعطیل نیستند، اما مراسمشان مجازی است


در حالی که بسیاری از تعطیلی امامزاده ها درآستانه ماه رمضان و قرمز شدن وضعیت تهران نگران بودند، امامزاده های استان تهران همچنان به روی زائران باز و برنامه های رمضان بدون حضور جمعیت در بقاع متبرکه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در آستانه ماه مبارک رمضان بسیاری از مردم در انتظار برپایی مراسم های مذهبی و حضور در هیأت ها و اماکن مذهبی بودند که چند روز گذشته حسن روحانی، رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه در مناطق آبی و زرد برگزاری مناسک مذهبی آزاد است، از ممنوعیت برپایی مراسم مذهبی در شهر های نارنجی و قرمز خبر داد.

دستورالعملی برای تعطیلی امامزاده ها در وضعیت قرمز تهران نداشتیم با قرمز شدن وضعیت کرونا در تهران، برگزار نشدن مراسم مذهبی در ماه رمضان قوت گرفت.

این امر در حالی است که بسیاری از هیأت ها و امامزاده ها برای برپایی مراسم ماه رمضان در حال برنامه ریزی هستند و حتی برخی از امامزاده ها، شبستان خود را نیز به منظور حضور زائران تجهیز کردند.

با این وجود، بسیاری از افراد نگران تعطیلی امامزاده ها و برپا نشدن مراسم مذهبی هستند که حجت الاسلام سیدهاشم حسینی، معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه استان تهران با بیان اینکه تاکنون هیچ ابلاغیه ای مبنی بر تعطیلی امامزاده ها نداشتیم، می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامزاده ها در ماه رمضان تعطیل نیستند، اما مراسمشان مجازی است

امامزاده ها در ماه رمضان تعطیل نیستند، اما مراسمشان مجازی است